Bannerannonsering er forbeholdt aktører med relevante budskap overfor vårt publikum. Slik oppnår vi en vinn-vinn-situasjon.

Det finnes fire bannerformater i Subjekt. Hvert format utformes i to optimaliserte utgaver for henholdsvis desktop og mobil.

308.000

Gjennomsnittlig antall visninger av en takeoverkampanje i 28 dager


>16,7%

Minimum 16,7 prosent SOV per annonseplass


Høy CTR

Subjeks annonsører oppnår godt over gjennomsnittlig klikkfrekvens på nett


800.000

Sidevisninger i måneden


200.000

Unike besøk i måneden


308.000

Gjennomsnittlig antall visninger av en takeoverkampanje i 28 dager


>16,7%

Minimum 16,7 prosent SOV per annonseplass


Høy CTR

Subjeks annonsører oppnår godt over gjennomsnittlig klikkfrekvens på nett


800.000

Sidevisninger i måneden


200.000

Unike besøk i måneden


308.000

Gjennomsnittlig antall visninger av en takeoverkampanje i 28 dager


>16,7%

Minimum 16,7 prosent SOV per annonseplass


Høy CTR

Subjekts annonsører oppnår godt over gjennomsnittlig klikkfrekvens på nett


800.000

Sidevisninger i måneden


200.000

Unike besøk i måneden


308.000

Gjennomsnittlig antall visninger av en takeoverkampanje i 28 dager


>16,7%

Minimum 16,7 prosent SOV per annonseplass


Høy CTR

Subjeks annonsører oppnår godt over gjennomsnittlig klikkfrekvens på nett


800.000

Sidevisninger i måneden


200.000

Unike besøk i måneden


Bannerannonsering i Subjekt når ut til et sterkt kulturkonsumerende publikum.

Priser vises for: 

Flagg

Visninger

Visninger+/- 21.000

Visninger+/- 42.000

Visninger+/- 63.000

Visninger+/- 84.000

Klikkfrekvens

CTR0,65%

CTR0,55%

CTR0,45%

CTR0,35%

SOV>16,7%

>

14.000,–25.000,–35.000,–42.000,–eks. mva

Helside

Visninger

Visninger+/- 17.000

Visninger+/- 34.000

Visninger+/- 51.000

Visninger+/- 68.000

Klikkfrekvens

CTR0,65%

CTR0,55%

CTR0,45%

CTR0,35%

SOV>16,7%

>

12.000,–22.000,–30.000,–36.000,–eks. mva

Stolpe

Visninger

Visninger+/- 13.000

Visninger+/- 26.000

Visninger+/- 39.000

Visninger+/- 52.000

Klikkfrekvens

CTR0,55%

CTR0,45%

CTR0,35%

CTR0,25%

SOV>16,7%

>

8.000,–15.000,–20.000,–25.000,–eks. mva

Stripe

Visninger

Visninger+/- 26.000

Visninger+/- 52.000

Visninger+/- 78.000

Visninger+/- 104.000

Klikkfrekvens

CTR0,25%

CTR0,20%

CTR0,15%

CTR0,10%

SOV>16,7%

>

7.000,–13.000,–18.000,–22.000,–eks. mva

Takeover

Visninger

Visninger+/- 77.000

Visninger+/- 154.000

Visninger+/- 231.000

Visninger+/- 308.000

Klikkfrekvens

CTR0,53%

CTR0,44%

CTR0,35%

CTR0,26%

SOV>16,7%

>

Samlet verdi 41.000,–30.000,–Samlet verdi 75.000,–50.000,–Samlet verdi 103.000,–65.000,–Samlet verdi 125.000,–75.000,–eks. mva

Våre annonsører får alltid utsendt en konstruktiv annonserapport etter endt kampanje.

Annonserapportene sendes ut senest 14 dager etter utrykk, og gir innsikt i kampanjenes resultater (visninger, klikk, klikkfrekvens og sammenlignende kommentar).

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat om annonsering i Subjekt!

Salgsavdelingen

salg@subjekt.no
02469

Subjekt tilbyr bannerannonsering til aktører som har relevante budskap overfor vårt publikum. Ved å være et helhetlig nettsted oppnår vi gode kampanjeresultater og vi en vinn-vinn-situasjon mellom publikum og annonsør.

  • Hva må vi produsere?

    Ved bannerannonsering i Subjekt må annonsøren sende inn annonsemateriell – eventuelt så kan vi produsere dette for dere mot et lite tillegg. Se formatene i modulen over.

  • Kan dere utforme bannerne for oss?

    Klart det! Vår kommersielle avdeling, Objekt, har dyktige tekstforfattere, designere og fotografer i stallen, og kan produsere både annonsørinnhold, bannerannonser og målrettede kampanjer for våre klienter. Ta kontakt med en av våre medierådgivere for mer informasjon.

  • Når er materiellfristen?

    Materiellfrist for bannerannonsering er to dager før innrykk. Ved forsinkelser er vi enkle å ha med å gjøre!

  • Hvor skal vi sende vårt annonsemateriell?

    Annonseateriell sendes til annonse@subjekt.no senest to dager før innrykk. Husk også å legge ved landings-URL, altså lenke til nettstedet hvor annonseklikkene skal lede publikum.

  • Kan vi få det billigere?

    Flere velger oss på nytt og på nytt, fordi de ser at det fungerer. Og vi er blitt glade i våre lojale kunder. Derfor kan vi bli enige om en årspakke eller en abonnementsavtale som gir kvantumsrabatt til de annonsørene som velger å annonsere i Subjekt flere ganger i løpet av et år. Ta kontakt med en av våre medierådgivere for mer informasjon.

  • Får vi se resultatene av kampanjen?

    Subjekt sender alltid ut konstruktive annonserapporter etter hver endte kampanje. Slik kan dere se hvilke resultater kampanjen har ført til, og jobbe konstruktivt med å nå ut til publikum. Annonserapporten sendes alltid ut senest 14 dager etter endt kampanje.