Ved bannerannonsering i Subjekt må annonsøren sende inn annonsemateriell – eventuelt så kan vi produsere dette for dere mot et lite tillegg. Se formatene i modulen over.
Materiellfrist for bannerannonsering er to dager før innrykk. Ved forsinkelser er vi enkle å ha med å gjøre!
Flere velger oss på nytt og på nytt, fordi de ser at det fungerer. Og vi er blitt glade i våre lojale kunder. Derfor kan vi bli enige om en årspakke eller en abonnementsavtale som gir kvantumsrabatt til de annonsørene som velger å annonsere i Subjekt flere ganger i løpet av et år. Ta kontakt med en av våre medierådgivere for mer informasjon.
Klart det! Vår kommersielle avdeling, Objekt, har dyktige tekstforfattere, designere og fotografer i stallen, og kan produsere både annonsørinnhold, bannerannonser og målrettede kampanjer for våre klienter. Ta kontakt med en av våre medierådgivere for mer informasjon.
Annonseateriell sendes til annonse@subjekt.no senest to dager før innrykk. Husk også å legge ved landings-URL, altså lenke til nettstedet hvor annonseklikkene skal lede publikum.
Subjekt sender alltid ut konstruktive annonserapporter etter hver endte kampanje. Slik kan dere se hvilke resultater kampanjen har ført til, og jobbe konstruktivt med å nå ut til publikum. Annonserapporten sendes alltid ut senest 14 dager etter endt kampanje.