fbpx

Nesten alle som annonserer i Subjekt, velger å gjøre det igjen.

Det betyr bare én ting: At annonsering i Subjekt fungerer.

Og fordi at vi er så sikre på akkurat dét, tilbyr vi gode førstegangstilbud.

Så vil kanskje du også velge oss på nytt.

Lesertall

Subjekt når cirka 100.000 unike brukere per måned, og med over 300.000 sidevisninger i samme periode.

Vi når et ungvoksent publikum som kulturinstitusjonene lenge har slitt med å nå.

Subjekts lesere er kulturkonsumenter som bare trenger en påminnelse for å finne på å sjekke ut et kulturarrangement, en utstilling, eller lignende.

De er også direktører i kulturinstitusjonene, fordi Subjekt er uunngåelig dersom man skal følge med på kulturfeltet.

Våre lesere besøker Subjekt fordi de leter etter den beste kunsten og kulturen. Her gjelder det å være synlig.

Konstruktiv annonserapport

Etter en endt kampanjeperiode i Subjekt, kommer alltid en konstruktiv annonserapport med statistikk om antall visninger, klikk og CTR.

Du vil med andre ord se effektene av annonseringen, i tillegg til å få en kvalitativ tilbakemelding om hvordan kampanjen har fungert, sammenlignet med andre liknende annonsører og kampanjer.

Ta kontakt

Subjekts salgssjef, Mats Flåten, og medierådgiver, Truls Nymoen, kan nås på mats@subjekt.no og truls@subjekt.no.

Ta kontakt for å få Subjekts mediakit, annonseringsguide eller en uforpliktende prat om annonsering i Subjekt.

Fornøyde annonsører

Øyafestivalen, Astrup Fearnley Museet, Oslo Jazzfestival og Munchmuseet er noen av de annonsørene som velger Subjekt gang på gang.

Her kan du lese om hvorfor de velger å annonsere i Subjekt.

Birgitte Mandelid, markedssjef i Øyafestivalen og annonsør i Subjekt.

– Vi annonserer i Subjekt for best å nå målgruppa vår: Unge voksne med stor kulturinteresse. Få norske nettidsskrifter, om noen, tar kunst, kultur og ikke minst leseren på samme alvor. Subjekt dekker musikk uten å flåse, og med kontekstualiserende artikler og gode intervjuer.

Mathilde Emilie Johnsen, markedsansvarlig i Astrup Fearnley Museet og annonsør i Subjekt.

– Vi annonserer i Subjekt fordi de engasjerer et yngre publikum med interesse for kunst og kultur, og fordi de gir oss annonsering til å stole på.

André Ishak, markedsansvarlig i Oslo Jazzfestival og annonsør i Subjekt.

– Subjekt er noe så sjeldent som et norsk, uavhengig og fremoverlent nettsted som tar kunst og kultur på alvor – og lykkes med det! De har en ungdommelig og entusiastisk tilnærming på stoffet som gjør at vi føler at dette er et sted vi bør ha en tilstedeværelse.

Tone Brunner er markedsføringssjef i Munchmuseet og annonsør i Subjekt.

– Munchmuseet annonserer i Subjekt fordi de når en ung og for oss attraktiv målgruppe.

Helt uforpliktende

Ta kontakt med Mats Flåten på mats@subjekt.no eller Truls Nymoen på truls@subjekt.no for en uforpliktende prat om annonsering i Subjekt!