Musikkselskapet Harmonien søker markedskoordinator

Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundeservice, kan dette være muligheten du ser etter. Har du i tillegg interesse for klassisk musikk, kan dette være drømmejobben.

Som markedskoordinator i Musikkselskapet Harmonien blir du en del av et operativt salgs- og markedsteam.

Vi søker en kandidat som har et godt øye for detaljer, trives med teamarbeid og motiveres av å jobbe med kontinuerlig forbedring og tilrettelegging.

Vi ser etter deg som liker å jobbe selvstendig, men som samtidig evner å samarbeide godt på tvers med andre i organisasjonen. For oss er det viktig at du liker å jobbe med flere ting på en gang, er systematisk, holder tidsfrister og planlegger godt i forkant. Hvis du i tillegg er opptatt av læring, og ønsker å forbedre og utvikle det vi jobber med, tror vi at du vil trives hos oss.

Arbeidsoppgaver

  • Tilrettelegging og publisering av konserter og aktiviteter i bookingsystemet, gjøre alle konserter og abonnementsserier tilgjengelig for salg og booking (herunder prising/ prisstruktur)
  • Salg og markedsføring av våre produksjoner.
  • Kontaktpunkt mellom markedsavdelingen og billettleverandør, CRM leverandør og regnskapsavdelingen.
  • Utarbeide kunderapporter og statistikker og løpende justere aktiviteter etter behov.
  • Bidra i prosessen med å digitalisere våre tilbud.
  • Kvalitetssikre kundereisen og sørge for økt kundeinnsikt gjennom CRM og analyseverktøy.
  • Delta aktivt i arbeidet med publikumsutvikling.
  • Kundeservice; oppfølging av abonnenter og øvrig publikum via epost, telefon og i billettkontoret, samt konsertinformasjon til kunder på epost og sms.
  • Øvrige oppgaver og ansvarsområder i salg- og markedsavdelingen.

Vi søker en markedskoordinator med følgende ferdigheter

  • Bachelor innen markedsføring eller relevant erfaring som kompenserer for dette.
  • Erfaring med Mailchimp, Superoffice eller tilsvarende CRM/ markedsføringsverktøy.
  • Erfaring fra Tix eller annet billettsystem kan være en fordel, men ikke et krav.
  • Erfaring fra å jobbe med nettsider og andre digitale plattformer.
  • Erfaring fra kundeservice, kundereiser, har jobbet med salg eller hatt direkte kundekontakt.
  • Erfaring fra å jobbe med nettsider og andre digitale plattformer.
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper.
  • Erfaring fra arbeid med tekst og innhold er en fordel.
  • Er utadvendt og omgjengelig og liker å jobbe med kundekontakt.
  • Har lyst til å jobbe med publikumsopplevelser.

Vil tilbyr

  • I Musikkselskapet Harmonien vil du ha varierte arbeidsoppgaver i et godt og spennende internasjonalt arbeidsmiljø.
  • Du vil bli en del av dedikert team som brenner for å gi publikum gode konsertopplevelser.
  • Gode arbeidsbetingelser.
  • Noe kveldsarbeid må påregnes.

Om arbeidsgiveren

Bergen Filharmoniske Orkester er et internasjonalt anerkjent symfoniorkester med en rik historie på mer enn 250 år. Under ledelse av sjefdirigent Edward Gardner har orkesteret stor konsertaktivitet, hovedsakelig i sin faste arena Grieghallen, et omfattende formidlingsprogram og en betydelig internasjonal tilstedeværelse gjennom turneer, utgivelser og strømmetjenesten Bergenphilive. Orkesteret eies av Musikkselskapet Harmonien som også driver Bergen Filharmoniske Kor og Bergen Filharmoniske Ungdomsorkester.

Ønsker du å nå jobbsøkere innen kunst og kultur?

Les mer her

Salgsavdelingen

salg@subjekt.no
02469