Kulinarisk Akademi søker markedsansvarlig

Bli en del av et ledende kompetansehus innen mat og drikke!

Vi søker en kreativ og resultatbasert person til å håndtere alt fra annonsering, sosiale medier, drift av nettsted samt andre salgsrelaterte oppgaver både i Kulinarisk Akademi (KA), men også i søsterselskapet Foodsteps (FS).

Som Markedsansvarlig i Kulinarisk Akademi og for søsterselskapet Foodsteps er du ansvarlig for alt av markedsføring fra A- Å.

I denne stillingen vil du være den primære ressursen i fagfeltet, og vil måtte jobbe selvstendig. Det vil være naturlig å jobbe tett med andre på huset for å sikre god synlighet av produkter og tjenester. Du vil være ansvarlig for å øke merkevarebevisstheten og synligheten rundt Kulinarisk Akademi og Foodsteps-appen.

Dine hovedansvarsområder inkluderer

  • Drifte nettsiden, SEO, tekstutforming og design, inkludert  optimalisere konverteringen til nettsiden sine landingssider, CTA/Handlingsdrivere, og skjemaer for generering av henvendelser
  • Ansvarlig for sosiale medier-strategi (både betalt og organisk), inkludert plattformer som LinkedIn, Facebook og Instagram, samt TikTok og YouTube
  • Innholdsmarkedsføring, i stil og tone som representerer hver bedrift
  • Publisere, promotere kursoversikten både på nettsiden, sosiale medier, og tredjeparts-plattformer
  • Planlegge årshjul, markedsstrategi og salspromoterende aktiviteter
  • Ansvarlig for studieportalen for vinstudenter
  • Ansvarlig for Google-annonser; optimalisering, produsere og regulere annonser og kampanjer
  • Rapportere fremgang og resultater av markedsføringsaktiviteter
  • Ansvarlig for e-postmarkedsføring: skape innhold som nyhetsbrev, og velkomstløp
  • Sikre gunstige visuelle midler i alle våre kanaler
  • Sikre at aktiviteter genererer riktige resultater gjennom eksperimentering, analyse og optimalisering.
  • Koordinere prosjekter, og planlegge markedsaktiviteter og eksterne samarbeid

Aktuell kandidat må ha god erfaring i de ulike kanalene, det er mye frihet under ansvar og mye plass til å lære, men du bør kjenne deg trygg på arbeidsoppgavene.

Aktuell kandidat

Du har:

  • Relevant utdanning og erfaring
  • Dyp interesse for markedsføringsfaget
  • Teknisk forståelse

Du er:

  • Dreven i å jobbe strategisk og operativt
  • Allsidig og pragmatisk
  • Proaktiv, kreativ og effektiv
  • Selvstendig men evner samarbeide på tvers av avdelinger

Om Kulinarisk Akademi og Foodsteps

Kulinarisk Akademi er en bedrift som er lidenskapelig opptatt av å dele sin kunnskap. Det er et kompetansesenter, hvor daglig drift består av mat- og vinkurs for bedrift og privatkunder. Vi stiller som rådgivere i næringsindustrien innen produktutvikling, selskap, catering og eventer. Vi er også Nordens ledende kompetansesenter for vinstudier.

Foodsteps er Kulinarisk Akademi sitt digitale mat- og vinunivers. Foodsteps er en abonnementsbasert app utviklet for smartelefon, og har vunnet flere priser for design. Foodsteps-appen består av masterclass i mat og vin, samt over 2000 oppskrifter. Alle oppskriftene videobasert med stegvise instrukser, slik at alle kan lykkes på kjøkkenet.

Hos oss vil du få varierte og fleksible arbeidsoppgaver, du får mye frihet under ansvar, og muligheten å forme rollen etter egne evner. Du vil arbeide i et sterkt faglig miljø, med eksperter i sitt fagfelt, hvor du vil stille som ekspert i ditt felt. Du vil jobbe på tvers av markeder, produktsegmenter og med mange ulike oppgaver. Vi tilbyr også fleksitid, samt mulighet for hjemmekontor.

Stillingen er 100% og rapporterer til Daglig Leder. Tiltredelse så snart som mulig. Søknader vurderes fortløpende.

Arbeidssted er på KA sitt hovedkontor på Sagene i Maridalsveien, samt i våre lokaler på Mathallen.

Ønsker du å nå jobbsøkere innen kunst og kultur?

Les mer her

Salgsavdelingen

salg@subjekt.no
02469