PR-ekspert mener influensertrioen bør få pris
Skarbø, Tjelta og Rudjord får pepper for å selge inn sin nye skjønnhetsklinikk som «kvinnehelse»: – De vet nøyaktig hva de gjør, sier PR-ekspert Hans-Petter Nygård-Hansen. (Foto: Hans-Petter Nygård-Hansen.)
– Bruker media som nyttige idioter
![](https://subjekt.no/content/themes/subjekt-theme/src/gfx/down-arrow.png)
![](https://subjekt.no/content/uploads/2022/09/Synnove-Skarbo-Pia-Tjelta-og-Vanessa-Rudjord-apner-klinikken-Nomi-far-estetisk-kvinnehelse.-Foto-Julie-Pike.-980x1450.jpg)
![](https://subjekt.no/content/themes/subjekt-theme/src/gfx/down-arrow.png)
Tjelta, Rudjord og Skarbø får pepper for å selge inn sin nye skjønnhetsklinikk under «kvinnehelse». PR-ekspert Hans-Petter Nygård-Hansen kaller det for alt annet enn en «PR-tabbe». Siden har trioen trukket seg fra omstridte Nomi AS.