«Rapunsel» og «Raskolnikov» får fast jobb

Preben Hodneland og Julie Moe Sandø er fast tilsette ved Det norske teatret

Julie Moe Sandø som Mor Olaug på Riksteatret. (Foto: Erik Berg.)
Julie Moe Sandø som Mor Olaug på Riksteatret. (Foto: Erik Berg.)
I dag beslutta teatersjef Erik Ulfsby å gi fast tilsetjing ved teatret til skodespelarane Julie Moe Sandø og Preben Hodneland.
Sjanger Dette er en nyhet. Artikkelen skal fortelle om noe som har hendt, og på en tilstrebet saklig og nøytral måte.
Saken er Det norske teatre tilsetje skodespelarar i fast jobb.

– Det er alltid ei glede styrke det faste ensemblet ved teatret med nye skodespelarkrefter, sier teatersjef Erik Ulfsby, og held fram:

– Både Julie og Preben har over år vist at dei er allsidige skodespelarar med både djupn, humor og musikalitet, så dei vil vi garantert ha stor glede av framover.

Ulfsby synast det er «ei ekstra stor glede» å kunne gi to skodespelarar trygge rammer i ei usikker tid som den vi er inne i.

(Foto: Siren Høyland Sæter.)

Har vunne Heddaprisen

Preben Hodneland (34) var utdanna prosessteknikar og arbeidde på Mongstad før han tok skodespelarutdanninga ved Statens Teaterhøgskole (2011-2014).

Annonse

Han debuterte ved Den nationale scene i Bergen, der han også seinare har hatt tittelrolla i Hamlet. Hodneland har også hatt oppdrag ved Trøndelag teater og spelt rolla som Mercutio i «Romeo og Julie» og tittelrollene i «Macbeth» og «Raskolnikov» ved Det norske teatret.

Skodespelaren fekk Heddaprisen for Beste mannlege skodespelar i 2020. I 2018 vann han prisen for Beste mannlege medspelar for rolla som eldste McKinley i «The Book of Mormon». Hodneland har også medverka i TV-seriane «Heksejakt» og «Magnus», og i filmane «Alt det vakre» og «Når jeg faller», der han også hadde hovedrolla og blei nominert til Amanda som Beste mannlege skodespelar (2019).

(Foto: Siren Høyland Sæter.)

Tilset Rapunsel

Julie Moe Sandø (33) frå Trondheim er utdanna med Gøteborgs universitet, under Högskolan för scen och musik (2011-2014).

Ho medverka i fleire oppsetjingar ved Trøndelag teater før ho utdanna seg, og har også etter endt utdanning vore knytt til dette teatret.

Frå 2016 har Moe Sandø vore tilsett ved Det norske teatret og hatt store roller, blant anna som mor i Goksøyr og Martens-framsyningane «11 år» og «Dottera», og hadde større roller i musikalane «Tenk om og Lazarus».

For tida er ho aktuell i «Bestialitetens historie», «Bienes historie», «Trilogien» og «Slåttekar i himmelen».

Til våren skal ho også spele rolla som Rapunsel i Sondheim-musikalen «Into the Woods».

Julie Moe Sandø er også vokalist i bluegrassbandet Julie & The New Favourites.

Liker du det du leser?

Da kommer du til å elske Subjekt Pluss!
Det er ingen bindingstid.

Bli abonnent!
– Jeg abonnerer på Subjekt fordi de er uredde og dedikerte i dekningen av kunst og kultur. Leser jeg Subjekt, vet jeg hva som skjer.


Trine Skei Grande
Tidl. kulturminister (V)
– Jeg abonnerer på Subjekt fordi de tar opp ting jeg ikke visste at jeg var interessert i. Dessuten er det et nydelig sted å holde seg oppdatert på hva som foregår i kulturnorge.


Jonis Josef
Komiker
– Jeg abonnerer på Subjekt fordi de tar samtiden på pulsen, våger å utfordre kulturlivets indre maktkonstellasjoner og dermed til gagns viser at heller ikke kultur er noen søndagsskole.


Agnes Moxnes
Presseveteran
– Jeg abonnerer på Subjekt fordi jeg ble rasende hver gang de sakene jeg ville lese var bak betalingsmur. Som abonnent ble jeg kvitt det raseriet, men ble til gjengjeld rammet av et nytt raseri. Over norsk kulturliv.


Harald Eia
Sosiolog
– Jeg abonnerer på Subjekt fordi de har vist en sjokkerende evne til å være først på ballen med nyheter i mange av de viktigste og mest brennbare kulturpolitiske debattene i vår tid.


Mímir Kristjánsson
Stortingsrepresentant (R)
– Jeg abonnerer på Subjekt fordi avisen tar opp mange interessante temaer, og som leser får jeg bedre innblikk i hva som skjer på kunst- og kulturfeltet.


Sarah Gaulin
Generalsekretær i LIM
– Jeg abonnerer på Subjekt fordi de har utviklet seg til å bli en kulturaktør å regne med. Avisen holder deg oppdatert på kulturfeltet, og er en verdifull kanal for publisering.


Janne Wilberg
Oslos byantikvar